piątek, 21 października 2011

Jak zdobyć unikat??

Na to są 2 sposoby:
1.Za punkty wymiany, wiec trudniej.
2.Kupienie u kogoś w sklepie Looks, czyli robimy looks tej osobie która ma dużo unikatów np. AnanaseQ, Adnim, Moderator. Robimy looks  z tymi ubraniami jakimi chcemy, zapisujemy , dajemy kup i już wybieramy kolor i co konkretnie chcemy kupić ( za unikaty sie płaci ) . Unikaty kosztują najwyżej 400sc i nie ma dla VIP.
A i jeszcze 1 unikat to ubranie jakiego nie da sie kupić w normalnym sklepie.

6 komentarzy:

  1. -,- Nie działa TY OŚLE!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nie może teggo kupić pa nao klikam na kup i sie nie kupuje!!! -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam tak kupić serca na nogę i co kupuje ale jednak nie mam tego i sc mi nie zabiera nie da się kupić matole

    OdpowiedzUsuń
  4. matoły oni zawsze tak piszą ale to nie dział wy osły,matoły,głupki

    OdpowiedzUsuń
  5. nie da sie zrobić tak

    OdpowiedzUsuń
  6. serc sie nieda ale inne sie da chyba

    OdpowiedzUsuń